30 януари 2012 г.

Estee Lauder: висшето изкуство да бъдеш жена

На презентацията на аромата на Estee Lauder "Beyond Paradise" в Лондон Каролин Мърфи, манекенката сменила Елизабет Хърли като лице на "Estee Lauder", доказала на всички, че по отношение на алкохолите напитки тя е солидарна с повечето мъже: по-добре литър бира, отколкото коктейл "Белини".

"Аз не съм голяма любителка на алкохола", - споделя Каролин. - "Но когато пия, предпочитам бира или текила. Трябва ми да изпия само един коктейл, и съм... готова". Имайки пред вид пристрастия си към "мъжките" алкохолни питиета, Каролин изглежда необикновено женствено в рокля от Нарцисо Родригес и обувки Маноло Бланик.

Между другото, си струва да се отбележи, че в подготовката на рекламата на аромата на Estee Lauder "Beyond Paradise" са взели участие едновременно три звезди. В главната роля - супер моделът Каролин Мърфи, режисьор - Люк Бесон, а в качеството на саундтрак е избрана песента Love Profusion на Мадона.

Estee Lauder парфюм

"Ние искахме нещо съвършено необикновено", - прокламира президентът на Estee Lauder Патрик Буске-Шован. - "В резултат на сътрудничеството с Люк Бесон, Мадона и Каролин Мърфи рекламата на Estee Lauder има наистина уникални визуални и акустични редове".

"Beyond Paradise" - невероятно изтънчен, изискан аромат, който ще помогне на своята притежателка да създаде собствен уникален образ, да се дистанцира от тълпата, да се запомни като неповторимо видение. Парфюмната композиция е изумително проста и великолепно сложна. Както и висшето изкуство да бъдеш жена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар